SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

A gdje su danas krojevi?

3.5.13


Sjećamo se naših baka, nona, mama, susjeda kako su listale žurnale, posuđivale ih međusobno i izvlačile krojeve iz Burdi, Mani di fatta… A gdje su danas Burde? istina, ima ih za kupiti na kioscima, uredno izlaze i kod nas ih možete i dalje kupiti u verzijama na talijanskom i na njemačkom jeziku. Ali danas se može i kupiti samo jedan kroj, ne morate kupovati cijelu novinu! Na web stranicama Burde i ostalih časopisa možete izabrati kroj i kupiti samo njega. Također odabrati da vam dođe poštom ili da ga downloadirate i isprintate sami.

Ova komotnija opcija da ga skinete odmah na računalo je naizgled komotna. Naime, onda kroj dođe u obliku 10ak za dječju veličinu i 30ak ili više listova A4 papira za odraslu veličinu. Onda se taj bunt papira treba izrezati, pospajati i tek onda precrtavati na krojački papir.




A evo i mog kroja 3835, kojeg sam tako kupila… Dolazi u veličinama od 12 - 20 i nekoliko kombinacija. Od dužine, ušivaka na leđima, duljine rukava i oblika ovratnika. Ja sam odabrala duljinu verzije B i ovratnik i rukave verzije C.


Materijal koji sam koristila je lan. Vrlo je mekan i lagan. Kupila sam ga po 115 kn / metru, što je mislim iznimno povoljno.
Ovratnik je samo podvučena tkanina kroz koju sam provukla elastičnu traku. Isto sam napravila s rukavima. U sljedećoj verziji ću se ipak malo više potruditi oko džepova. 






I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images