SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Torba na konopčić

2.1.14




Jednom sam čitala nekakvu marketinšku popularnu literaturu i od svega sam upamtila da ako jedna osoba traži ili pita nešto – da sigurno postoji još njih dvadeset koji se to nisu usudili tražiti, a željeli bi. 

Tako sam ja došla do ovog malog torbaka na konopčić. Već sam ovdje na blogu prikazala jedan „kako se to radi“ za jednostavnu Vrećicu natrakicu. I u tom postu sam razmišljala kako najbolje riješiti tunel za traku/konopčić – i sad mislim da sam našla (za mene) najbolje rješenje. Tunel sam prišila izvana!



Duljine oko 25cm, širine oko 22 cm zamišljena je kao srednje velika - što hoće reći da očekujete i veliku verziju (da u nju stane tipa A4 format nečega), a i jedna manja verzija mi je u mislima!
Koristila sam pamučnne materijale u kombinaciji sa sirovim pamučnim platnom (izvana). Iznutra je također pamučno platno. Konopčići su izrađeni isto do istog platna kao traka. Pa bi se ova verzija ustvari trebala zvati torba na trakicu… ali dobro.




I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images